torsdag 6 januari 2011

mitt nyår!

Förlåt att jag kommer en vecka senare än själva nyår men jag kan berätta hur kvällen var :)
Jag kom hem till Emmely till kl 17.00 ungefär. De börjades lagas mat efter lite snack med värdinnan :)
Vi fixade fläskfile ,potatisklyftor, beasås och sallad :) Angelica och Niklas kom till sextiden då maten spred sin goa doft ;)

Vi satte oss till bords närälsklingen min hade kommit och åt de goa middagen.  Emmely hade även bakat en underbart god chokladkaka med after eight på. Så himla gooood.

Sen satte kvällen igång med bra musik och roliga lekar, gott skratt <3

Vi gick ut till kl elva med pomack och jordgubbar i chamapagneglasen :) hur mysigt som helst var de och fyrverkerier i högsta grad :)

Vid tolvslaget fick jag min nyårskyss av min älskling och de nya året firades in.<3

Jag och Babe gick hem  runt halv tre  tror jag för att vi fick inte tag i någon taxi, heheh.

Vi åt lite när vi kom hem och slocknade sen i sängen.

Vilken underbar kväll de var <3
bilder kommer senare, men jag slänger upp en bild på mig :)



Krameli kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar