söndag 14 november 2010

A new start! A new begining!

I want to move on. Move on to a better time. My time.
I want to go past this a start a new begining.
I cant forgive the past, but I can maybe do that in the future.
I want a new start for us. Anew begining.
Relationship go trew things.But that just make them stronger.
Stronger to move on and fight for the love of the person that
you love the most.And allways will.




En dröm gör mig lycklig om natten och får mig att tro att allt är bra. Bra mellan oss. Sen när jag vaknar, Vaknar upp till verkligheten så gråter jag av saknaden som fanns hos oss. Den kärleken som härskade i mitt hjärta. Jag saknar oss. Jag saknar den underbara tid vi skapade tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dig baby. Finns alltid & jag vet, allting ordnar sig. Med honom eller utan honom, men någon som stannar, det är jag. ♥♥

    SvaraRadera
  2. Min fina underbara tjej <3 En vacker människa på både insidan och utsidan. Unik och väldigt klok. Rolig och helt fantastisk <3 Jag finns här om du behöver mig <3

    SvaraRadera