tisdag 3 augusti 2010

Dagens.

Hejsan :)

Idag gick jag på sommarskola på morgonen, gick riktigt bra faktiskt :)
Och jag världens träningsvärk i kroppen, speciellt i armarna,nacken och axlarna. De är på grund av att älsklingen och jag var med hans mamma och styvpappa ut på golfbanan och sköt lite, och jag kan ju söga att de kändes i kroppen efter.

Älsklingen har fastnat rejält för de där han, han har redan köpt ett golfsätt hahha, han är så himla gullig, de ända han pratade om här hemma var om golf, så han är rätt så sålt. hihih. Men han är gullig min lilla sötnos.

Jag har även varit hundvakt medans mamma och hennes kille var på bilsemester till ö-vik och Norge De var rätt så kul faktiskt, de känns lite tomt kan jag säga nu när dom kom och hämtade henne.

Älsklingen och jag har varit tillsammans nu i 1 ½ år. Gud, vad jag älskar honom,vi för alltid.

Och även på lördag så ska vi på sonisphere festivalen, åh vad jag längtar, de ska bli så jävla kul...

nu ska jag plocka undan lite här innan min gubbe kommer hem från jobbet :)

krameli kram